Wednesday, April 22, 2009

Antara umat2 yang aku rindu.. :)

Salam...

WN taking half day today.. So he had lunch at home.. Sambil berborak, we mentioned abt my elder sister... Ntah tiba2, lepas tu, aku meleret teringat dgn org2 yang lama da aku x jumpa... Di sini aku ada gambar2 mereka yang aku maksudkan...

This is my elder sister-JH... the one who really influenced my life ... never fail to gv her support & encouragement espc when I'm down. This pict was taken 3 years ago, vacation with her & family at KK, Sabah... Masa ni belom jumpa WN lagi... :P

Anak sulung JH... anak buah yg pertama... masa ni baru 2 tahun kut.. skrg da 5 tahun..

Anak kedua & ketiga JH.. Yang nombor dua byk ikut muka aku & perangai pon 'copycat' aunty dia...
Yang kat belakang tgh membongkokkan badannya, tu anak sulung JH.. da besar skrg...

O ya... forgot to mention... mereka2 ni tak tinggal di Malaysia.. My sis married to a Pakistani.. So da jodoh dia... So dia skrg tercampak kat sanala... Sekali setahun la I got to see them... Alhamdulilah she's happy there...

Secondly... My pictures with ex-officemate yg dulu.... antara org2 yang aku rapat... smpai skrg masih lagi contact eventhough masing2 da buat hal2 masing-masing...

good time karaoke-ing... antara activity after office hour bila semua stressed! semua mmg tak buleh nmpak microphone... mcm esok x bule nyanyi..

ni antara ex-officemate yg rapat...

I still remember... I had great friends at my workplace before... macam adik beradik... bila sorang ada masalah, we always cover up each other.. tapi ada jugak yg talam 2-3 muka... but to whom it may concern.. u guys really in my heart... :) wish could turn back the time.. look forward to go to work, walaupon management ntah apa2... :P

Psst: Ada jugak yg xde dlm gambr ni.. saper yg rasa xde dlm gambar.. jgn terasa... sbb mmg xde au simpan..

Of course.. orang yg paling aku rindu... saper lagi kalau bukan my aruah mommy... I dont have her picture this time... Nanti balik umah my dad, aku akan 'korek' album.. Al-Fatihah...

Tuhan Maha Pengasih... aku masih lagi ada org-org yg sayang & jaga aku seadanya.... I dont have to mention it here.. U know who u are.. :D

2 comments:

Anonymous said...

Always miss u too...

p/s: my nose look so "pregnant" in the pic. :P

Sabby said...

lain gilerz kak long dulu...adoiyai..ni yg admirer nie...:))