Tuesday, November 18, 2008

Permulaan (katanya)

Salam semua... HOLAAAA

hari ini 18112008.. permulaan utk diriku menulis blog... dulu aku pernah tulis blog tapi syok sendiri menaip di FRIENDSTER shj.. (account pon dah di-terminate). Ada seorang yg tersayang telah mmberi inspirasi utk ku menulis blog... Yela da x keje ni kan.. mesti ramai my beloved friends out there terpinga-pinga kenapa aku x bekerja.. bermacam-macam soalan ditujukan kepada ku bila aku mengatakan aku x bekerja... Jawapanku (yang standard) 'alah,untuk sementara je aku x bekerja..' Nantila i'll tell the real story why i'm not working in next chapter...

4 comments:

Wafa Nokman said...

Siapa insan tersayang tu hah? Is there something that you should be telling me? hahahahah :-P

Mrs.MH said...

eleh buat2 tanya la pulak...

Wafa Nokman said...

Cakap jelah....semua tertunggu-tunggu ni... hahahahah

Mrs.MH said...

da cakap terang-terangan da, WN tu saper??? buat tanya lagi x tahu la nak ckp apa :-P