Tuesday, January 6, 2009

awal muharram..lubuk manggis

hmmm.. baru aku tahu aku dilahirkan pada bulan Muharram tahun Islam, iaitu 8 Muharam 1399... so smlm hari Isnin, was actually 8 Muharram... so happy b'day to me.. :-D

Hari sebelom, WN took me to Lubuk Manggis, Ulu Langat.. Dalam pukul 11 pagi kami da bertolak, tunggu member yang aku anggap macam adik angkat, FG datang.. sowe convoy togetehr..Agenda utma ke Lubuk Manggis ialah, picnic & break away jap kat tepi sungai..sahabt baik, SE telah sponsor bekalan makanan bbq... so bakarla di tepi sungai tu... We were lucky, because eventhough hari aga cloudy, tapi hujan x turun.. not like the day before.. Alhamdulilah.. Tuhan izinkan kami bercuti.. :-D

pandangan sungai di Lubuk Manggis Ulu Langat


antara makanan bbq yang sedang dibakar.. best ;-D


So dalam pukul 3.30petang, lepas perut da kenyang & puas bermandi manda, kami pon beransur pulang... Then we went to my parents in law place di Seremban for a while..

The very next day, WN bawa aku jalan2 area bukit bintang, mencari my pregnancy attire...Ooo yess, I managed to cut my hair too.. Its been a long time aku x trim rambut... Its all abt my biday treat la... I pray to God that more happiness wiil to my life & my family...




No comments: